Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Sign in to follow this  
Skalliwag

Up to date

Recommended Posts

6.30am here in Pattaya right now.

got in yesterday,at noon.Checked into Page 10.

i am really beggining to to enjoy this Hotel.Its bloody wonderful.

its a bit more of a walk from LK than the Metropole,but not bad.

Was in half dozens gogo bars on LK last night.

Crystal Club the only one that was busy,it had a party going on.

town is horribly quiet,and it has been a killer low season down this end.

Raining now,off to play Green Valley today.

Will be hitting Kinnaree this afternoon on the way back,then meeting some friends on the half dozen.Hopefully can stay awake.

The girls are fucking Jonesing at present.Not a lot of punters.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah hope this rain fooks off as I wanna move the TV and fridge out to my alfresco area and get the BBQ going.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Stillearly said:

Did you try Kink ?

Yep.Was a bit slow.Upstairs was quiet.

Great bar that.Every girl I talked to and bought drinks for were extremely appreciative.

been a slow 6 months for them.

  • Thumbs Up 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Sir_Fondles said:

Yeah hope this rain fooks off as I wanna move the TV and fridge out to my alfresco area and get the BBQ going.

Gone now,get your arse moving.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Skalliwag said:

Gone now,get your arse moving.

Already got the women emptying the fridge so I can move it !!

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I look forward to you updating this thread Skally, its good to know what is happening on the ground 👍

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Some feedback from Kinnaree would be useful.

Used to go there from time to time but found it a bit too bright and open plan if you follow my drift.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Jambo said:

Some feedback from Kinnaree would be useful.

Used to go there from time to time but found it a bit too bright and open plan if you follow my drift.

Apparently some sort of party there today so I’m sure it will be a rafter job.

Back left corner is my spot.😊😊

nice and dark there

  • Thumbs Up 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Skalliwag said:

town is horribly quiet,and it has been a killer low season down this end.

I arrived last evening, and my impression is that there are far more people around than when I was here 4 weeks ago.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Skalliwag said:

6.30am here in Pattaya right now.

got in yesterday,at noon.Checked into Page 10.

i am really beggining to to enjoy this Hotel.Its bloody wonderful.

its a bit more of a walk from LK than the Metropole,but not bad.

Yes, we stayed in Page 10 last trip, booked there again for January, good hotel, good location, VFM price at around 2000 Baht a night.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Always good to get up to date info from guys on the ground.

Looking forward to your experience.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Skalliwag said:

6.30am here in Pattaya right now.

got in yesterday,at noon.Checked into Page 10.

i am really beggining to to enjoy this Hotel.Its bloody wonderful.

its a bit more of a walk from LK than the Metropole,but not bad.

Was in half dozens gogo bars on LK last night.

Crystal Club the only one that was busy,it had a party going on.

town is horribly quiet,and it has been a killer low season down this end.

Raining now,off to play Green Valley today.

Will be hitting Kinnaree this afternoon on the way back,then meeting some friends on the half dozen.Hopefully can stay awake.

The girls are fucking Jonesing at present.Not a lot of punters.

Crystal Club was banging my last couple of trips,though that was a few years ago.That,Queen Club and Champagne are my favourite LK go go's.

LK go go's are better than the WS ones imo.

  • Thumbs Up 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Skalliwag said:

Shittered.

Hope that a typo, and is part of the story :default_biggrin:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soi 6 last night,never seen that many girls on the 6.

absolutely heaving.Was awesome to see.

came back to Freeway bar on Honey,had two little darlings there.Nice clean place,trying their best.

then to LK,ended up in Crystal Club,with a new hero of mine.

English guy with his ex English wife,who was a hit shit.Great sense of humour.

his Thai GF who was quality,and his new GF from Madagascar.what a fucking stunner.

One of the best looking humans I’ve ever seen.

He has this shit going on.I said to his ex missus “you seem to be the odd one out here,we probably should f**k”.

She laughed and said if she didn’t have a boyfriend she would.The ex husband gave me the thumbs up,and the Thai GF asked him if I could go back to Royal Cliff with them.

Amazing Thailand.Declined the offer but the English guy was quite comfortable with me coming hanging out,and f**k the GF.

politely declined but high fived him and bowed in his presence.

The bald guy that runs Crystal was there,he’s a quality manager.If he’s a BM on here,good job.

Great night out.

 

  • Like 1
  • Thumbs Up 4
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Skalliwag said:

Soi 6 last night,never seen that many girls on the 6.

absolutely heaving.Was awesome to see.

came back to Freeway bar on Honey,had two little darlings there.Nice clean place,trying their best.

then to LK,ended up in Crystal Club,with a new hero of mine.

English guy with his ex English wife,who was a hit shit.Great sense of humour.

his Thai GF who was quality,and his new GF from Madagascar.what a fucking stunner.

One of the best looking humans I’ve ever seen.

He has this shit going on.I said to his ex missus “you seem to be the odd one out here,we probably should f**k”.

She laughed and said if she didn’t have a boyfriend she would.The ex husband gave me the thumbs up,and the Thai GF asked him if I could go back to Royal Cliff with them.

Amazing Thailand.Declined the offer but the English guy was quite comfortable with me coming hanging out,and f**k the GF.

politely declined but high fived him and bowed in his presence.

The bald guy that runs Crystal was there,he’s a quality manager.If he’s a BM on here,good job.

Great night out.

 

Ya gotta love this place!

  • Like 1
  • Thumbs Up 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, boydeste said:

Ya gotta love this place!

And complete opposite tonight.Its as dark as the inside of a cow.Ill be in the fart sack by 10.🤣🤣🤣

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, boydeste said:

Ya gotta love this place!

 

7 hours ago, Skalliwag said:

Soi 6 last night,never seen that many girls on the 6.

absolutely heaving.Was awesome to see.

came back to Freeway bar on Honey,had two little darlings there.Nice clean place,trying their best.

then to LK,ended up in Crystal Club,with a new hero of mine.

English guy with his ex English wife,who was a hit shit.Great sense of humour.

his Thai GF who was quality,and his new GF from Madagascar.what a fucking stunner.

One of the best looking humans I’ve ever seen.

He has this shit going on.I said to his ex missus “you seem to be the odd one out here,we probably should f**k”.

She laughed and said if she didn’t have a boyfriend she would.The ex husband gave me the thumbs up,and the Thai GF asked him if I could go back to Royal Cliff with them.

Amazing Thailand.Declined the offer but the English guy was quite comfortable with me coming hanging out,and f**k the GF.

politely declined but high fived him and bowed in his presence.

The bald guy that runs Crystal was there,he’s a quality manager.If he’s a BM on here,good job.

Great night out.

 

Great story mate, love Pattaya 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, galenkia said:

Crystal Club was banging my last couple of trips,though that was a few years ago.That,Queen Club and Champagne are my favourite LK go go's.

LK go go's are better than the WS ones imo.

You would love Kink mate.

  • Thumbs Up 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Al McReady said:

You would love Kink mate.

Have to get out there next year mate.Hopefully when the MotoGP or WSBK is on.Would head up to Buriram for it. 

  • Thumbs Up 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Al McReady said:

You would love Kink mate.

Ditto from me, upstairs can be a lot of fun for sure!

  • Thumbs Up 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Skalliwag said:

and his new GF from Madagascar.what a fucking stunner.

Madagascar (ex French colony) is very popular with French pensioners or mongerers. A discreet little secret.

On my "possible retirement" list.

 

  • Thumbs Up 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...